شياطين سرخ با 12 میلیون یورو به شکار میروند
نوشته شده توسط : زال

شياطين سرخ پس از ناكامي در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا بار ديگر به دنبال مهره‌ي مورد علاقه خود رفته‌اند و اين بار قصد دارند مهاجم والنسيا را در تابستان پيش رو به ليگ برتر ببرند.

به نوشته روزنامه انگليسي ديلي ميل، ويا درخواست دستمزد هفتگي 115 هزار يورويي دارد كه به معناي حقوق سالانه 12 ميليوني يورويي است. به اين ترتيب ويا مي‌تواند يكي از پردرآمدترين بازيكنان فوتبال شناخته شود.

با اين حال منچستريونايتد با توجه به رقم تقريبي 46 ميليون يورو كه باشگاه والنسيا براي واگذاري مهاجمش طلب خواهد كرد، در نظر دارد با طرف اسپانيايي براي كاهش اين رقم گفت‌وگو كند. شايد برگ برنده يونايتد‌ها در اين ميان، گرفتاري‌هاي مالي والنسيا باشد.

باشگاه اسپانيايي با 690 ميليون يورو بدهي، از نظر اقتصادي روزگار نامساعدي را سپري مي‌كند. فروش مهاجم 20 گله در فصل جاري، شايد بتواند تا حدودي مشكلات باشگاه را حل كند.

علاوه بر رقمي كه از فروش ويا عايد باشگاه والنسيا مي‌شود، رفتن او به ليگ برتر به معناي صرفه‌جويي در پرداخت دستمزد او نيز به شمار مي‌آيد.

همين گرفتاري‌ها باعث شده است تا در كنار ويا، نام‌هايي چون داويد سيلوا و خوآن مانوئل ماتا هم در فهرست فروش والنسيا قرار داشته باشد.

علاقه‌مندي يونايتد مي‌تواند بارسلونا و رئال مادريد را هم براي خريد ويا دست به كار كند چرا كه دو باشگاه بزرگ اسپانيايي هم از جمله مشتريان مهاجم تيم ملي اسپانيا هستند.

ويا در سال 2005 و در ازاي 12 ميليون يورو، رئال ساراگوسا را به مقصد مستايا ترك كرد.




:: موضوعات مرتبط: ورزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 139
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : 22 / 1 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: